Lice sa naslovnice (bronzana diva)

evenflowmakeup 11 11:45

Drage devojke,

Došao je na red još jedan look za Makeup challenges - Balkan bbloggers grupicu. Zadatak je bio da rekreiramo naslovnicu na kojoj se nalazi neka poznata ličnost. Moj izbor je malo nestandardan, ali svakako inspirativan. Naslovnicu koju dole vidite krasi fenomenalna glumica i model kakav se samo poželeti može, Tilda Swinton. Za one koji nisu upoznati sa njenim radom, neka skoknu na IMDB. A, za početak, mogli bi da pogledaju skorašnji film - Only Lovers Left Alive, ljubavnu priču dvoje vampira prikazanu na način na koji niste navikli. 
(Izvor: http: models.com)
Magazin za koje su urađene ove prelepe, bajkovite fotke nosi naziv Candy a usmeren je ka slavljenju transrodnosti. Pored Tilde, od poznatih ličnosti su se slikali: James Franco, Lady Gaga, Marylin Manson, Jared Leto i drugi.
U poslednje vreme sam opsednuta Drag Queen tutorijalima o šminkanju i žalim što nisam u nekoj drugoj zemlji u kojoj bih mogla da najnormalnije nađem ljude koji pripadaju tom krugu, da ih posmatram dok se šminkaju i priupitam o tehnikama. Tumarajući internetom u potrazi za tajnama njihovog zanata, naišla sam na ovaj magazin i ozarila se kada sam ugledala ovu estetiku u najčistijoj formi. Bilo je logično, potom, da ću eksperimentisati sa tim look-om.
(Izvor: http: models.com)
(Izvor: http: models.com)
Moji pokušaji su jedna velika improvizacija. Ne mogu biti ni bleda kopija, a iz slika iznad je jasno i zašto. Improvizacija me je nenamerno odvela u jednom čudnom pravcu - na (prvoj) slici sa belom perikom ličim na Lejdi Gagu, hm :) Dalja improvizacija mi se lično sviđa jer unosi neki punk momenat, nasuprot ovom uglađenom kakav prikazuje Tilda gore. Zaključujete da je to zbog izuzetno izraženih donjih trepavica. To je moja novootkrivena ljubav koju koristih i za Artsy Glitter Look u jednom od prethodnih postova, a u pitanju su Catrice Limited Edition Lash Flash. Iskreno mislim da su pravljene da budu donje trepavice, jer su veoma ravne i kose. 

Napokon mi se ispunila želja da imam svetle obrve. Za ovu priliku, koristila sam zlatnu Essence Long lasting olovku za oči u nijansi Bling Bling, braon nijansu Buck iz UD Naked palete i nijanse Cine Beige i Rio Tan iz Ben Nye Media Pro Global Sheer Foundation palete. Sve to sam nanosila uz pomoć Real Techniques Detailer Brush
Ostali proizvodi koje sam koristila za ovaj look su:

Lice - Sleek Control Shine and Prime (prajmer), Kryolan Supracolor Teintschminke (podloga), Physicians Formula Mineral Wear (matirajući puder), Nouba 133 (prvo rumenilo sa vaše desne strane); za što bolje prijanjanje  tena, nakvasila sam svoj Real Techniques Miracle Complexion Sponge. Za rumenilo i matirajući puder koristila sam RT Contouring Brush.
(Izvor: ebay.it)
Oči - Nijansa Peach iz Sleek Makeup iDivine Primer palete (baza, 2. u 2. redu), Nouba 133 bronzana nijansa (3. nijansa sa strane, na levom delu gornje palete), Sleek Showstoppers u nijansama Oh so special (siva, za kraj oka, i blagu konturu gornjeg kapka), Ultra Mattes V2 (crna, za jaču konturu i kraj oka) i Sparkle (sedefasta žućkasto-bela, za ugao oka i donji kapak), Alverde Kajal Eyeliner u nijansi 07 Pearly White (baza za belu senku na donjem kapku), Aura Eyes Intensifier ajlajner (linija na kapku i ispod), guste kineske veštačke trepavice (gornji kapak) zalepljene uz pomoć Duo lepka. Četkice korišćene za nanošenje senke - UD Karma brush (za glavnu senka), RT Accent Brush (za konturu), RT Base Shadow Brush (blend i hajlajt), i RT Eyeliner Brush (za nanošenje ajlajnera).
(Izvor: xsparkage.com)
Usta - nanet ten koji je korišćen i za lice, a preko njega sjaj rozikaste boje iz Nouba 133 palete (1. u gornjem redu). Nanet uz pomoć Real Techniques Detailer Brush.

To bi bilo sve za ovaj blog post. Nadam se da vam se svideo ovaj look. Ako imate neku sugestiju ili kritiku, slobodno ostavite u komentaru ili mi pišite na e-mail.


Hvala vam na poseti!


Pogledajte moj portfolio ovde.
Pridružite mi se na Fejsbuku ovde.
Pridružite mi se na Instagramu ovde.
Pridružite mi se na Tviteru ovde.

Related Posts

Makeup Looks 4996619197380407687

11 comments

Prelepo!! (*.*)
http://verondzaa.blogspot.sk/

Umetnost. Ja uvek ostanem bez teksta kada navratim na tvoj blog :D....

Uhh ovo je definitivno najlepši komentar koji sam dobila do sada! ^^ Hvala ti puno, draga, na podršci <3 :*

Jako inspirativno,izdvaja se nesto posebno na tvojim fotografijama ne standardno. Prvi generalni utisak je : vanastandarno ,inspirativno,Umetnicki !

Hvala puno draga, zaista sam počastvovana :) <3

Постави коментар

Омогућава Blogger.

Истакнути пост

Kada James Bond bira šminku... (recenzija i brošura)

Negde u julu tekuće godine obradovao me je mejl u kojem me tim Sephora-e poziva na blogersko druženje na kojem će predsta...

Search

Editorijali (klik na sliku)

TOP 5 postova

podrška

Prati me putem Bloglovin

moja galerija na Blenderu

About

Find me on BlogFeedNews.com

.

.

hvala vam!